De laatste volle dag! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Julianahorde & Bestevaerhorde welpen - WaarBenJij.nu De laatste volle dag! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Julianahorde & Bestevaerhorde welpen - WaarBenJij.nu

De laatste volle dag!

Door: De leiding

Blijf op de hoogte en volg Julianahorde & Bestevaerhorde

14 Juli 2017 | Nederland, Katwijk-Midden

Vandaag een wat korter verslagje omdat de leiding druk bezig is met alles opruimen en inpakken voor morgen. Want morgen is het toch echt de allerlaatste dag van dit zomerkamp. Dat betekent dat we vanavond voor het laatst slapen in Putten, morgen liggen we allemaal in ons eigen bedje…te dromen over de afgelopen week!

Het weer?
De voorspellingen hebben niet altijd gelijk, vandaar even een weerbericht van ground zero…
We hebben even pech gehad met het weer, maar tijdens het voorbereiden van de playbackshow was het niet heel erg want toen zaten we voornamelijk onder een dakje. Na de rust was het droog en konden we gewoon genieten van een heerlijk zonnetje.

Wat hebben we allemaal beleefd?
We hebben ons ’s ochtends, na het ontbijt en de gebruikelijke corvee en DDT, voorbereid op de playbackshow van vanavond. Vanavond is namelijk de bekende bonte avond, waarbij we een playbackshow houden en natuurlijk dolle pret hebben met veel muziek! Bij de voorbereidingen werd er geknutseld, gedanst, kleding uitgezocht en natuurlijk veel geoefend om een goede show te geven vanavond. Voor we het wisten was het tijd om te lunchen, dus een tosti eten en dan snel naar de rust. Waar de slaapzalen aan het begin van de week nog onrustig waren tijdens de rust…vandaag was het veel rustiger om de een of andere reden! ;)
Na de rust hebben we leidingstratego gedaan, waarbij alle normale kaartjes vervangen zijn door leidingsleden. Zo was … de bom, ….de maarschalk en ….de spion (om maar een paar voorbeeldjes te geven). Na dit spel hadden we nog even DDT gevolgd door een heerlijk diner (ook de allerlaatste in Putten!). En tsjah, na het diner was het tijd om te feesten! De foto’s volgen hopelijk nog…want dit feest is met geen pen te beschrijven! Het was een knalfuif…een ideale afsluiting van een week vol feest. Nu snel naar bed en morgen weer fris en fruitig op om naar Katwijk te gaan!

Tot morgen allemaal!

• 15 Juli 2017 - 00:45

Carla, Moeder Van Ramon:

We zijn heel benieuwd naar alle kampverhalen. Tot morgen!

• 15 Juli 2017 - 00:48

Jac (vader Van Finn):

Wat een leuke week hebben de mannen gehad zeg! Ben benieuwd naar de verhalen uit eerste hand! Ik kan niet wachten om mijn vent weer bij me te hebben hoor. Een week is dan best lang

• 15 Juli 2017 - 19:13

Marlies Henneman Moeder Van Bas:

Bas is zijn azuur blauwe regenjas kwijt. Heeft iemand deze bij de zijn bagage gezien? Zijn naam staat op het label. Hij gaat dinsdag op vakantie en zou em graag meenemen......